Be Best Administratiekantoor Breda

We helpen met alle administraties. We zorgen dat uw boekhouding in orde komt. We zorgen dat u de juiste tools heeft om met zo min mogelijk moeite uw administratie te doen en uw gegevens er moeiteloos uit te halen.
Laat me u ontstressen zodat  Boekhouden leuk wordt!


van het begin tot het eind

Blijf zitten we helpen u met alles

Voor elk bedrijf, administratiekantoor, vereniging of stichting.

 We kijken met u wat nodig is en waar we de helpende hand kunnen bieden.

Facturen

We kunnen u helpen met het automatiseren van uw facturering zodat u snel de facturen of offertes naar uw klant kunt sturen, de facturen van uw vereniging kunt incasseren of een herinnering sturen bij te laat betalen.

Administratie

We helpen u met het importeren en inboeken van uw adminstratie. Verkopen en inkopen boeken zonder debiteuren en crediteuren. Importeren van webshop of bank automatisch laten coderen.

BTW aangifte

We laten u zien hoe u zelf gemakkelijke BTW aangifte kunt doen of doen het voor u.

Orderadminstratie

U kunt uw orderadminstratie grotendeels automatiseren. Gelijk een bestelbon laten versturen naar de leverancier. Een pakbon of orderbevestiging verzenden. De inkoopfactuur automatisch inboeken en als de goederen bij de klant zijn een factuur maken.

Jaarrapportage

We kunnen een jaarrapportage voor u maken. 

IB aangifte

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed auctor turpis eu arcu sagittis, id sagittis justo suscipit.

Stress-vrij administratie voeren

from start to finish

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas in nunc eget enim tincidunt dignissim. Donec eu metus magna. Nulla vehicula sed diam a tempor. Donec iaculis ac dui ac porttitor.

Begin gelijk nu!

Het proces is eenvoudig

1

Vertel ons wat u nodig heeft

We gaan kosteloos met u zitten om te kijken wat de wensen zijn betreffende uw boekhouding en/of facturering en wat het beste bij uw bedrijf, vereninging en meer past.

2

We maken een perfect plan voor u

We vertalen deze wensen in een concreet stappenplan. U bepaalt wat u zelf wilt doen en wat we voor u overnemen.

3

Geniet van uw up to dat administratie

Samen zorgen we ervoor dat u gegevens up-to-date blijven en de gewenste inzichten te voorschijn komen.

U vraagt ...

Alvast wat verduidelijkende vragen om een beter overzicht te krijgen.

We hebben een voorkeur voor de pakketten van Minipak Software. 

We kunnen verder overweg met veel pakketten en webshops

We proberen zoveel mogelijk zaken digitaal op te lossen. We maken gebruik van Anydesk, waarbij we bij u in de computer mee kunnen kijken. Ook de data kan meestal digitaal worden opgestuurd. 

Omdat we verschillende diensten aanbieden hebben we ook verschillende tarieven. Het begintarief is € 45,00 / uur. We hebben altijd eerst een vrijblijvend adviesgesprek met een tarief en een wensenlijst

Nee, we werken op uur-factuur basis , er zijn geen andere verplichtingen dan de factuur te betalen.

Ready to move? Get a quote now!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed auctor turpis eu arcu sagittis, id sagittis justo suscipit.